بسمة وهبة بعد خضوعها لعملية جراحية: مخنوقة مش قادرة أقعد فى لندن

الخميس، 22 أكتوبر 2020 02:36 ص
بسمة وهبة بعد خضوعها لعملية جراحية: مخنوقة مش قادرة أقعد فى لندن الإعلامية بسمة وهبة
كتب هيثم سلامة

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

شاركت الإعلامية بسمة وهبة، "فيديو" مع جمهورها تطمئنهم من خلاله على صحتها بعد من خضوعها لعملية فى أحد مستشفيات العاصمة البريطانية لندن، موضحة أنها ترغب في العودة إلى مصر، بينما يلزمها الطبيب البقاء في لندن لمتابعة حالتها الصحية. 

ونشرت الإعلامية بسمة وهبة، عبر صفحتها الرسمية بموقع فيس بوك، "فيديو" كشفت فيه عن آخر تفاصيل حالتها الصحية، قائلة: "الحمد الله أنا خرجت من المستشفى بس أنا مخنوقة مش قادرة أقعد فى لندن، وروحت للدكتور قولت ليه.. عاوزنى أقعد، قالى أنى أي حد عامل عملية لازم يقعد جنب المستشفى"

وأضافت بسمة وهبة:"نفسى أنزل عشان أروح لعبد العزيز وعبد الرحمن مش قادرة أقعد في لندن بتخنق، أنا هنزل مصر، وبعدين أنا استخرت الله ربنا يسير الخير".

وتابعت:"هواء مصر حاجة تانية مع أنى في مصر مش بخرج، وأنا قاعدة في البيت في اوضتى ومكتبى أحسن من أنى أخرج كل يوم هنا حتى، الجو هنا سيئ وكئيب، ولندن ما بقتش لندن المحلات قافلة والمولات مهجورة والناس مرعوبة، إحنا عندنا مصر أحلى وأحسن مش دلوقتى على كل الأحوال".

واستطردت قائلة:"أنا مش بحب استسلم للتعب وإحنا في شهر التعافى من السرطان ولازم نعمل توعية من مرض السرطان والكشف المبكر وكل المرضى يجيوا ويسألوا زى ما هما عاوزين وأكلمهم من ناحية التجربة، أنا كويسة وهبقى كويسة لو هعمل حاجة زى ده".

 

 










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 1

عدد الردود 0

بواسطة:

abdallah

شفاك الله وعافاك

الف مليون سلامة ترجعي لام الدنيا قريبا بصحة وعافية فعلا مصر حاجة تانية بس اسمعي كلام الطبيب  وترجعي مصر قريبا يارب وتعملي برامج زي الأول  برامجك الجميلة الدينية  الف ملياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار سلامة

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة