إيهاب جلال يدرس الرحيل عن الزمالك حال ضياع الكأس

الخميس، 22 مارس 2018 08:30 ص
إيهاب جلال يدرس الرحيل عن الزمالك حال ضياع الكأس إيهاب جلال المدير الفنى للزمالك
كتب أحمد توفيق - عمرو جاب الله

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

يدرس إيهاب جلال، المدير الفنى لفريق الزمالك، الرحيل عن منصبه حال عدم حصد لقب كأس مصر فى الموسم الحالى، بعدما ضاع أمل المنافسة على كل البطولات، بعد حسم الأهلى لقب الدورى الممتاز وتوديع بطولة الكونفدرالية الأفريقية أمام ولايتا ديتشا الإثيوبى من دور الـ 32.

وتحدث إيهاب جلال مع بعض المقربين منه عقب الخسارة المفاجئة أمام بطل إثيوبيا، مؤكدا حزنه الشديد بعد توديع الكونفدرالية وعدم توقعه هذا السيناريو نهائيا، لكنه فوجئ بأحداث اللقاء، مشددا على رحيله من تلقاء نفسه وتقديم استقالته حال عدم حصد لقب كأس مصر بعد التأهل لدور الثمانية لملاقاة الإنتاج الحربى.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

مهند

فوز الزمالك بالكأس مستبعد

و المدرب سيكون كبش الفداء كالعادة. 

عدد الردود 0

بواسطة:

اهبلاوى

اذا كنت تريد ان تحصل على الكاس عليك بجنش فهو كعبه عالى في مباريات الكاس !!

المباريات التى تنتهى بضربات الجزاء يقضل ان يلعب فيها جنش ويصد كام ضربة فهو متخصص في هذا الموضوع ومن احطاء ايهاب جلال عدم استبدال الشناوى بجنش في  نهاية المباراة ليصد ضربتين جزاء او اكثر فالشناوى كا بيترمى على الفاضى !!

عدد الردود 0

بواسطة:

هاني

الشنطه

حيث كده يبقي روح حضر الشنطه

عدد الردود 0

بواسطة:

احمد

مصرى روسى

مع احترامى لايهاب جلال لا يصلح فى مصر للزمالك إلا حسام حسن.يوم الأحد أن شاء الله يترفع الحصانه عن الخراره و يغور ويجى حسام يدرب الزمالك.

عدد الردود 0

بواسطة:

Sherif radwan

يدرس الرحيل

الحقيقة انت مش حتلحق تدرس الرحيل.... انت حتتشاط برة النادي

عدد الردود 0

بواسطة:

علي سالم

هو الزمالك له امل في الكأس؟

ولا في أي بطوله!

عدد الردود 0

بواسطة:

مهندس محمد

مسكين

كده أصبحت كبش الفداء .. جهز شنطتك وروح لأمك .. طول ما الأهلي موجود بعصابته ومؤيديه لن ترى أي بطولة .. لكن لما يموت ان شاء الله ممكن .

عدد الردود 0

بواسطة:

حمو

فلوس فلوس

ارجو ان يبحث المدرب المحترم عن فلوس ممدوح عباس وعدلى القيعى اللى بتروح  لنصف لاعبى الزمالك علشان يهدوا اعصابهم شوية ...............وهو دا السر اللى الكل مش عارف يفسره 

عدد الردود 0

بواسطة:

عزيز ميشيل

طبطبوا علي الاهلي كمان وكمان

عايزين تسجنوا مرتضي في ستين سلامة محدش طايقه ... مرتضي دكر وعايز يوقف النشاط الرياضي وعامل دكر يوقفه ويقلب الطربيزة بالفعل مش بالكلام. .. لكن احنا قرفنا من الهري والكلام عن الملايين والتستر علي الفاسدين لصالح الشكل العام .. وفي النهاية الدولة كسبانة والاهلي كسبان والوزير كسبان والاغلبية كسبانة والمظلوم الحقيقي هوه المشجع الزملكاوي ... لما كل الضغوط دي عليه مع ظروف الحياة يهبب ايه وملوش حد يتكلم باسمه يشنق نفسه!

عدد الردود 0

بواسطة:

منين نجيب الصبر

لا داعى لأستباق الأحداث وأن تعطى للأخرين سكينا تلمة ومبررا لقطع رقبتك اذا كان فى نيتك الرحيل فأرحل

لسة ناوى على الرحيل --تفتكر ملهوش بديل--أعمل أية فى الكاس وانت مش هنا--أعمل أية ومنين أجيب صبر لسنة أعمل أية--من ضياع الدورى يا حسرة بدون اسباب--مش بقصد على طول العتاب--سيبك انت من الماس وقول لى --خدت أية من تدريبة--أو أية فاضلك--يالة جهز شنطة السفر--ومنين نجيب الصبر

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة