رانيا يوسف عن أزمة فستانها: لما شوفت صورى من الخلف قولت الناس عندها حق

الإثنين، 03 ديسمبر 2018 11:55 م
رانيا يوسف عن أزمة فستانها: لما شوفت صورى من الخلف قولت الناس عندها حق رانيا يوسف
كتب أحمد عبد الرحمن

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

قالت الفنانة رانيا يوسف إنها اشترت الفستان الذى أثار الجدل فى مهرجان القاهرة السينمائى، من مول ببلد عربى، مضيفة: "مكنش فيه حاجة باينة خالص، وزى ما اشتريته لبسته فى المهرجان".

 

وأضافت، خلال تصريحات تليفزيونية، أن الفستان الذى أثار الجدل كان به "بطانة"، مردفة: "البطانة اترفعت، وأنا مخدتش بالى، ومحدش نبهنى، كل المصورين كانوا بيصورونى من قدام، وواحد ساب المصورين وجه صورنى من ورا".

 

وأشارت رانيا يوسف إلى أنها أثناء دخولها المهرجان نبهتها صديقتها "إيمى" بأن البطانة رُفعت، وطلبت منها أن تقف وراءها حتى تدخل دورة المياه، لافتة إلى أنها كانت قد مرت على السجادة الحمراء.  

 

وأوضحت أن الفيديو الذى ظهر لها تعليقاً على الفستان، كان فى بداية المهرجان عن فستان آخر ارتدته بعد افتتاح المهرجان، مستطردة: "أنا الناس متعرفنيش من امبارح، ومش محتاجة شهرة، ومسلسلى تريند".

 

وذكرت رانيا يوسف أنها بعد أن شاهدت الصور التى التقطت لها من الخلف، ورأت ردود الفعل المختلفة، قالت: "عندهم حق"، لافتة إلى أن السيدات تتعرض كثيراً لمثل هذه المواقف.

 

وتابعت تعليقا على البلاغات المقدمة ضدها وإحالتها للنيابة: "أنا طول الوقت بستقبل قضايا، عندى حالة ذهول ومش مصدقة، أنا معملتش حاجة، أنا اتلفت نظرى لغاية ما احوليت".










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 3

عدد الردود 0

بواسطة:

شعبان خميس

عندهم حق

مخلاص يارانيا هو فيلم وشغال خلاص

عدد الردود 0

بواسطة:

mohab

19 ش 40 مساكن حلمية الزيتون عين شمس الشرقية ـ القاهرة

استاذة رانيا حضرتك انا عارف ان حضرتك متقصوديش تعملي كدة وانشاء الله الي صور حضرتك من الخلف هتلاقية باذن الله وانا بحب حضرتك من وانا صغير واول مسلسل حبيتك فية كان عيون القلب اول مسلسل عجبني لدرجة اني بتفرج علية لحد دلوقتي وانتي حضرتك بريئة من هذا الفستان وياما ستات كتير حصل فعلا معاهم الموقف ده والي قال علي حضرتك كلام وحش ده جزاءة عند ربنا والحمد لله انا بحبك حتي لو مكنتيش فنانة وانتي مثلي الاعلي بجد واحسن مسلسل لي حضرتك كانة امبارح حلوو اووي وربنا معاكي في مصايب دي وياريت حتي لو قراتي التعليق ده تذكريني في اي فيديو علي اليوتيوب او البريد الالكتروني بتاعي والعنوان صح وشكرا ليكي يا فنانة رنيا يوسف احسن فنانة في العالم

عدد الردود 0

بواسطة:

mohab mamdouh

19 شارع 40 مساكن حلمية الزيتون عين شمس الشرقية ـ بجانب المطرية ـ القاهرة

استاذة رانيا حضرتك انا عارف ان حضرتك متقصوديش تعملي كدة وانشاء الله الي صور حضرتك من الخلف هتلاقية باذن الله وانا بحب حضرتك من وانا صغير واول مسلسل حبيتك فية كان عيون القلب اول مسلسل عجبني لدرجة اني بتفرج علية لحد دلوقتي وانتي حضرتك بريئة من هذا الفستان وياما ستات كتير حصل فعلا معاهم الموقف ده والي قال علي حضرتك كلام وحش ده جزاءة عند ربنا والحمد لله انا بحبك حتي لو مكنتيش فنانة وانتي مثلي الاعلي بجد واحسن مسلسل لي حضرتك كانة امبارح حلوو اووي وربنا معاكي في مصايب دي وياريت حتي لو قراتي التعليق ده تذكريني في اي فيديو علي اليوتيوب او البريد الالكتروني بتاعي واسمي بالكامل مهاب ممدوح حامد والعنوان صح وشكرا ليكي يا فنانة رنيا يوسف احسن فنانة في العالم

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة